.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری از عابر بانک‌ها با ظاهری آراسته

شمال نيوز:به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکرده و رمز عبور خود را در اختیار آنان قرار ندهیم و به طور مرتب رمز خود را تغییر دهید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: پیرو چندین شکایت از سوی شهروندان استان مبنی بر اینکه فردی با ظاهری آراسته، به قصد کمک به آنها در مقابل عابر بانک فریبشان داده و از حساب آنان برداشت نموده است ، مأمورین بلافاصله اقدامات خود را آغاز نمودند. کارشناسان پلیس فتا طی بررسی‌های فنی و تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر نمودند.
متهم با سوء استفاده از اعتماد شهروندان ، در مقابل خود پردازهای خلوت کمین کرده افراد میانسال و نا آشنا به دستگاه ATM را شناسایی، به قصد کمک آنان کارت و رمزشان را می‌گرفت و با دستگاه‌های عابر بانک، باعث توقیف موقت کارت می‌شد و زمانیکه قربانی به توصیه سارق برای رفع اشکال به شعبه مربوطه مراجعه می‌کرد، کارت را از دستگاه خارج نموده و متواری می‌شد.
پلیس فتا هشدار داد:که به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکرده و رمز عبور خود را در اختیار آنان قرار ندهیم و به طور مرتب رمز خود را تغییر دهید و در صورت عدم آشنایی به خود پرداز یک نفر موثق از اعضای خانواده، شما را همراهی نماید و در صورت بروز چنین مشکلی بلافاصله به شعب بانک مراجعه و نسبت به مسدود نمودن حساب خود اقدام تا مانع برداشت غیر قانونی از حساب خود شوید و پلیس فتا را در جریان گذارید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.864 seconds.